EVE Online - Bronze Starter Pack
Launch your space adventure with 7 days of Omega time, 100,000 Skill Points to boost your skill training, and four stunning Semiotique Superliminal frigate SKINS!
Launch your space adventure with 7 Days Omega time, 100,000 Skill Points, and four frigate SKINS!
Launch your space adventure with the Bronze Starter Pack to get 7 days of Omega time to train faster and fly more ships. You’ll also be getting 100,000 Skill Points to boost your training in the skills you need right now, as well as Semiotique Superliminal SKINs for four popular frigates!
Pick up the Bronze Starter Pack today and get your space career off to a flying start.