EVE Online – Bronze Starter Pack
Rozpocznij kosmiczną przygodę! Pomoże Ci w tym 7 dni abonamentu Omega, 100 000 punktów umiejętności, aby szybciej się rozwinąć, oraz cztery zachwycające skórki Semiotique Superliminal dla fregat!
Rozpocznij kosmiczną przygodę! Pomoże Ci w tym 7 dni abonamentu Omega, 100 000 punktów umiejętności oraz cztery skórki dla fregat!
Rozpocznij kosmiczną przygodę z pakietem Bronze Starter Pack, a otrzymasz 7 dni abonamentu Omega, aby szybciej się rozwijać i dowodzić większą liczbą statków. Otrzymasz też 100 000 punktów umiejętności, aby przyspieszyć swój rozwój, a także skórki Semiotique Superliminal dla czterech popularnych fregat!
Kup Bronze Starter Pack już dziś, a start Twojej kariery będzie iście kosmiczny!