EVE Online - Cyber Suit Pack
Show your colors and augment your pilot with the unique Semiotique clothing pack and fireworks set, perfect for standing out and making an immediate impression!
Show your colors and augment your pilot with the unique Semiotique clothing pack and fireworks set!
The Cyber Suit rewards pilots who appreciate good fashion sense. Combine a stylish outfit with augmentations developed by Semiotique Superliminal. You also get a set of fireworks and a launcher to display them with. All eyes are on you, Capsuleer.