EVE Online – Cyber Suit Pack
Pokaż, kim jesteś! Podrasuj swojego pilota za pomocą wyjątkowego pakietu odzieży i zestawu fajerwerków Semiotique, dzięki którym wyróżnisz się wśród innych i zrobisz piorunujące wrażenie!
Pokaż, kim jesteś! Podrasuj swojego pilota za pomocą wyjątkowego pakietu odzieży i zestawu fajerwerków Semiotique!
Pakiet Cyber Suit nagradza modnych pilotów, którzy mają wyczucie stylu. Połącz stylowy ubiór z ulepszeniami stworzonymi przez Semiotique Superliminal. Otrzymasz też zestaw fajerwerków i wyrzutnię do nich. Oczu od Ciebie nie oderwą, kapsulerzu!