EVE Online - Cyber Suit Paketi
Dikkat çekici olmak ve anında etki bırakmak için mükemmel olan benzersiz Semiotique kıyafet paketi ve havai fişek seti ile renklerini göster ve pilotunu güçlendir!
Cyber Suit, moda zevkinden anlayan pilotları ödüllendiriyor. Şık bir kıyafeti, Semiotique Superliminal tarafından geliştirilen güçlendirmelerle birleştir. Ayrıca bir havai fişek seti ve bunları sergilemek için bir fırlatıcı da elde edersin. Tüm gözler senin üzerinde Capsuleer.