EVE X Doctor Who - Galaxy Pack
The Galaxy Pack presents the ultimate way to enhance your journey through the EVE Online x Doctor Who crossover event, whether you’re a devoted Whovian or loyal Capsuleer. Includes event items, eight themed SKINs, pilot gear, PLEX, Omega and more!
Want the ultimate bundle for the new EVE Online x Doctor Who event? Then the Galaxy Pack is for you!
The Galaxy Pack presents the ultimate way to enhance your journey through the EVE Online x Doctor Who crossover event, whether you’re a devoted Whovian, and EVE newcomer, or loyal Capsuleer. Presenting one of the event's most generous deals, the Galaxy Pack gives you a generous supply of event items, themed gear, and upgrades.