EVE X Doctor Who – Galaxy Pack
Galaxy Pack zapewnia wszystko, czego można chcieć podczas podróży w wydarzeniu crossoverowym EVE Online x Doctor Who – zarówno dla zagorzałych fanów Doctor Who, jak i lojalnych kapsulerów. Pakiet zawiera przedmioty wydarzenia, osiem tematycznych SKIN-ów, wyposażenie pilota, PLEX, Omega i o wiele więcej!
Szukasz najlepszego zestawu do nowego wydarzenia EVE Online x Doctor Who? W takim razie Galaxy Pack jest stworzony dla Ciebie!
Galaxy Pack zapewnia wszystko, czego można chcieć podczas podróży w wydarzeniu crossoverowym EVE Online x Doctor Who – zarówno dla zagorzałych fanów Doctor Who, nowych graczy EVE, jak i lojalnych kapsulerów. Stanowiący jedną z najlepszych ofert związanych z wydarzeniem pakiet Galaxy Pack zawiera mnóstwo przedmiotów wydarzenia, tematycznego wyposażenia i ulepszeń.