EVE X Doctor Who - Interstellar Pack
Do you want to dominate the Daleks in the new EVE Online x Doctor Who crossover event? Then the Interstellar Pack is for you! Includes Omega, PLEX, Skill Points, Accelerators, pilot gear inspired by the Doctor, and four themed SKINs!
Gain the edge with the Interstellar pack. Get what you need to dominate the EVE Online x Doctor Who event!
Do you want to dominate the Dalek menace in the new time-limited EVE Online x Doctor Who crossover event? Then the Interstellar Pack is for you! It comes full with Omega, PLEX, Skill Points, Accelerators, and Doctor Who-themed pilot gear, and SKINs.