EVE X Doctor Who – Interstellar Pack
Chcesz zapanować nad Dalekami w nowym wydarzeniu crossoverowym EVE Online x Doctor Who? W takim razie Interstellar Pack jest stworzony dla Ciebie! Zawiera Omega, PLEX, punkty umiejętności, akceleratory, wyposażenie pilota zainspirowane Doctor Who i cztery tematyczne SKIN-y!
Zyskaj przewagę z pakietem Interstellar Pack. Zdobądź wszystko, czego potrzebujesz, aby zdominować w wydarzeniu EVE Online x Doctor Who!
Chcesz zapanować nad Dalekami w nowym ograniczonym czasowo wydarzeniu crossoverowym EVE Online x Doctor Who? W takim razie Interstellar Pack jest stworzony dla Ciebie! Pakiet zawiera Omega, PLEX, punkty umiejętności, akceleratory, wyposażenie pilota zainspirowane Doctor Who i SKIN-y.