EVE X Doctor Who - Nebula Pack
Make your mark on the time-limited EVE Online x Doctor Who crossover event with the Nebula Pack! Crammed with event items, themed pilot gear and a generous bundle of PLEX, Skill Points, Omega and more, it’s the perfect pack for Whovians and EVE veterans alike.
Dominate the EVE Online x Doctor Who event with the Nebula pack! Includes event items, SKINs, PLEX, and more!