EVE X Doctor Who – Nebula Pack
Odciśnij swoje piętno na ograniczonym czasowo wydarzeniu crossoverowym EVE Online x Doctor Who z pakietem Nebula Pack! Pakiet zawiera mnóstwo przedmiotów wydarzenia, tematycznego wyposażenia pilota, PLEX, punktów umiejętności, dni abonamentu Omega i nie tylko – to idealna propozycja zarówno dla fanów Doctor Who, jak i weteranów EVE.