EVE X Doctor Who - Nebula Pack
Nebula Pack ile sınırlı süreli EVE Online x Doctor Who ortak etkinliğinde iz bırak! Etkinlik ögeleri, temalı pilot teçhizatları ve cömert bir PLEX paketi, Beceri Puanları, Omega ve daha fazlasıyla dolu olan bu paket, hem Doctor Who hayranları hem de deneyimli EVE oyuncuları için mükemmel bir pakettir.