EVE X Doctor Who - Star Pack
Star Pack ile EVE Online x Doctor Who ortak etkinliğine dal! Temel etkinlik ögelerini, Doctor'dan ilham alınan giysiler ve daha fazlasını içeren bu paket, The Interstellar Convergence etkinliğindeki yolculuğuna başlamanın mükemmel bir yolu.