EVE Online - Gold Starter Pack
Rise to the top with an incredible 60 days of Omega time, 240 PLEX to spend or trade, 500,000 Skill Points to boost your skill training, and 12 stunning Semiotique Superliminal SKINs!
Rise to the top with an incredible 60 Days Omega time, 240 PLEX, 500,000 Skill Points, and 12 SKINs!
Make waves in New Eden with an amazing 60 days of Omega, 240 PLEX, 500k Skill Points, and 12 slick SKINs for frigates, destroyers, and cruisers! The Gold Starter Pack brings excellent value, so you can train faster, fly more ships, inject the Skill Points where you need them, and use your PLEX in the New Eden Store or sell it for ISK!