EVE Online - Gold Starter Pack 2024
For even more goodies, get the Gold pack which contains 60 days Omega, 500 PLEX, 500,000 SP, eight SKINs, a Standard ‘Boost’ Cerebral Accelerator, and pilot apparel.
Pick up a Gold Starter Pack to rise, shine and dominate in EVE Online. Start out with key items and access to the full EVE experience. Explore the possibilities, train, specialize, customize your character, and more.