EVE Online – Gold Starter Pack 2024
Jeśli chcesz otrzymać jeszcze więcej, wybierz pakiet Gold, który zawiera 60 dni abonamentu Omega, 500 PLEX, 500 000 SP (punktów umiejętności), osiem SKIN-ów, akcelerator Standard „Boost” Cerebral Accelerator oraz odzież dla pilotów.
Odbierz pakiet Gold Starter Pack, aby powstać, zabłysnąć i zdominować świat EVE Online. Rozpocznij przygodę z niezbędnymi przedmiotami i ciesz się pełnią wrażeń z gry w EVE. Odkrywaj nowe możliwości oraz trenuj, specjalizuj i personalizuj swoją postać i o wiele więcej.