EVE Online – Gold Starter Pack
Wznieś się na sam szczyt! Pomoże Ci w tym 60 dni abonamentu Omega, 240 PLEX na zakupy lub wymianę, 500 000 punktów umiejętności, aby szybciej się rozwinąć, oraz 12 zachwycających skórek Semiotique Superliminal!
Wznieś się na sam szczyt! Pomoże Ci w tym 60 dni abonamentu Omega, 240 PLEX, 500 000 punktów umiejętności oraz 12 skórek!
Narób szumu w New Eden! Pomoże Ci w tym 60 dni abonamentu Omega, 240 PLEX, 500 000 punktów umiejętności oraz 12 zacnych skórek dla fregat, niszczycieli i krążowników! Pakiet Gold Starter Pack to doskonała okazja, aby uczyć się szybciej, dowodzić większą liczbą statków, skierować punkty umiejętności tam gdzie trzeba i wydać walutę PLEX w sklepie New Eden Store lub wymienić ją na ISK!