EVE Online - Gold Starter Pack
60 günlük inanılmaz Omega süresi, harcamak veya takas etmek için 240 PLEX, beceri eğitimi takviyesi için 500.000 Beceri Puanı ve 12 çarpıcı Semiotique Superliminal KAPLAMASI ile zirveye çık!
60 günlük inanılmaz Omega süresi, 240 PLEX, 500.000 Beceri Puanı ve 12 KAPLAMA ile zirveye çık!
60 günlük müthiş Omega, 240 PLEX, 500 bin Beceri Puanı ve frigate'ler, destroyer'lar ve cruiser'lar için 12 şık KAPLAMA ile New Eden'da sükse yap! Gold Starter Pack mükemmel bir avantaj sunar, böylece daha hızlı eğitim alabilir, daha fazla gemi uçurabilir, Beceri Puanlarını ihtiyaç duyduğun yere yerleştirebilir ve PLEX'ini New Eden Store'da kullanabilir veya ISK karşılığında satabilirsin!