EVE Online – Platinum Starter Pack 2024
Odbierz pakiet Platinum Starter Pack i zapewnij sobie udany start w EVE Online. Rozpocznij przygodę z niezbędnymi przedmiotami i ciesz się pełnią wrażeń z gry w EVE.