EVE Online - Platinum Starter Pack
Turbo-charge your career with 90 days Omega time, 1,500 PLEX, 650,000 Skill Points, the Orca Radioactives Reclamation SKIN, and more!
Mine in style in New Eden with an amazing 90 days of Omega time, 1,500 PLEX, the new Orca Radioactive Reclamation SKIN, an Expert Cerebral Accelerator, and an invigorating 650,000 bonus Skill Points bundled in one energizing package, accelerating you toward a future of your own making!