EVE Online - Platinum Starter Pack
90 günlük Omega süresi, 1.500 PLEX, 650.000 Beceri Puanı, Orca Radioactive Reclamation KAPLAMASI ve daha fazlasıyla kariyerini turbo hızlandır!
İnanılmaz 90 günlük Omega süresi, 1.500 PLEX, yeni Orca Radioactive Reclamation KAPLAMASI, Expert Cerebral Accelerator ve canlandırıcı 650.000 bonus Beceri Puanının bir arada olduğu takviye paketiyle New Eden'daki madenlerde tarzını konuştur ve kendi yaratacağın geleceğe doğru hızla ilerle!