EVE Online - Prospector Pack
The Prospector Pack is everything you need to jump straight into mining as a new player. Get 30 days of Omega time, a fully-fitted Retriever mining barge, the skills to fly it, and even 100 PLEX to spend in the NES or sell for ISK.
Get ready to rock in a Retriever with the skills, modules, and Omega time needed to fly it!
With the Prospector Pack you'll be getting a ready-to-fly Retriever including all the modules and skills needed to fly it, plus 30 days of Omega time and 100 PLEX to spend in the New Eden Store or sell for ISK.