EVE Online – Pakiet poszukiwacza
Pakiet poszukiwacza to wszystko, czego potrzebujesz, aby od razu rozpocząć kopanie jako nowy gracz. Zdobądź 30 dni abonamentu Omega, w pełni wyposażoną barkę górniczą, umiejętności, by nią sterować oraz 100 PLEX do wydania w NES lub zbycia za ISK.
Daj czadu na barce Retriever dzięki umiejętnościom, modułom oraz abonamentowi Omega potrzebnym, by nią sterować!
Z Pakietem poszukiwacza otrzymasz gotowego do lotu Retrievera wraz ze wszystkimi modułami oraz umiejętnościami koniecznymi, by go pilotować, a także 30 dni abonamentu Omega i 100 PLEX do wydania w New Eden Store lub zbycia za ISK.