EVE Online - Prospector Pack
Prospector Pack, yeni bir oyuncu olarak madenciliğe bir an önce başlaman için gerekli her şeyi sunuyor. 30 günlük Omega süresi, tam teçhizatlı bir Retriever madencilik mavnası, mavnayı uçurma becerileri ve hatta NES'te harcamak ya da ISK karşılığında satmak için 100 PLEX.
Onu uçurmak için gereken beceriler, modüller ve Omega süresi ile Retriever'ı kullanarak maden çıkarmaya hazır ol!
Prospector Pack ile havalanması için gerekli tüm modülleri ve becerileri içeren uçmaya hazır bir Retriever edinecek, ayrıca 30 günlük Omega süresi ve New Eden Store'da ya da ISK'da satmak için kullanabileceğin 100 PLEX kazanacaksın.