EVE Online - Silver Starter Pack
Shine in silver with 30 days of Omega time, 250,000 Skill Points to boost your skill training, and eight stunning Semiotique Superliminal SKINs for frigates and destroyers!
The Silver Starter Pack brings great value while allowing you to show off your style! Get flashy Semiotique Superliminal SKINs for 8 of EVE’s most ferocious little frigates & destroyers.
The Silver Pack also comes with 30 days of Omega so you can train faster and fly more ships, plus 250,000 Skill Points to boost your training!