EVE Online – Silver Starter Pack
Lśnij i błyszcz niczym srebro! Pomoże Ci w tym 30 dni abonamentu Omega, 250 000 punktów umiejętności, aby szybciej się rozwinąć, oraz osiem zachwycających skórek Semiotique Superliminal dla fregat i niszczycieli!
Z pakietem Silver Starter Pack otrzymasz mnóstwo korzyści, a do tego zadasz szyku! Zdobądź błyszczące skórki Semiotique Superliminal dla 8 najgroźniejszych małych fregat i niszczycieli w EVE.
Silver Pack zawiera też 30 dni abonamentu Omega. Dzięki niemu będziesz uczyć się szybciej, dowodzić większą liczbą statków i otrzymasz 250 000 punktów umiejętności, aby szybciej się rozwinąć!