EVE Online - Silver Starter Pack
30 günlük Omega süresi, beceri eğitimi takviyesi için 250.000 Beceri Puanı ve frigate'ler ile destroyer'lar için sekiz çarpıcı Semiotique Superliminal KAPLAMA ile gümüş renginde parla!
Silver Starter Pack, büyük bir avantajla stilini sergilemene olanak tanıyor! EVE'nin en acımasız küçük frigate'leri ve destroyer'larından 8'i için gösterişli Semiotique Superliminal KAPLAMALARI edin.
Silver Pack, daha hızlı eğitim alabilmen ve daha fazla gemi uçurabilmen için 30 günlük Omega ve ayrıca eğitim takviyesi için 250.000 Beceri Puanı ile birlikte gelir!