Everbloom
Everbloom is a cute and cozy social farming sim set in a world of whimsy - grow buckets of popcorn right on the plant and make chocolate milk by feeding your cows candy bars. Grow, care, build, decorate, and explore the world of Everbloom solo or with your friends.
Escape to the whimsical world of Everbloom, a cozy open-world farming and social sim. Dive into a heartwarming adventure - either solo or cooperatively with up to 4 players - to bring magic and taste back to a community of quirky townsfolk.
Dream big, create a home. Transform your farm into whatever you desire. Design, craft, and customize your own homestead from the ground up. Whether you're constructing buildings, laying out gardens, or designing cozy corners, your homestead reflects your personal style and creativity. In Everbloom, using your imagination can unlock whimsical results. Sometimes you need to set your peppers on fire to make them spicy.
From the ordinary to the extraordinary, nurture a diverse menagerie. Each animal has its own personality that can be passed down between parents and child. Explore your world to find wild animals with unique traits to collect. Can you raise the perfect Strawberry Cow?
Explore a handcrafted intimate open world, where every path leads to a new discovery. From a bustling town to lush forests, hidden groves, and deep mysterious caves - discover each area's secrets and stories.
In the world of Everbloom, flavorful foods have been lost to time. New in town, you must track down and rediscover the lost heirlooms to bring flavor back into the world. Get to know a cast of colorful characters who bring the world of Everbloom to life. Forge friendships, help your neighbors, and ask townsfolk on dates to become an integral part of a community that grows and thrives with your participation.