Everbloom
Everbloom, tatlı tuhaflıklarla dolu bir dünyada geçen sevimli, huzurlu bir sosyal çiftlik simülasyonudur. Kovalarca patlamış mısırı doğrudan dalında yetiştir ve ineklerine çikolata yedirip çikolatalı süt üret. Everbloom dünyasını tek başına veya arkadaşlarınla büyüt, yetiştir, kur, süsle ve keşfet.
Huzurlu açık dünya çiftlik ve sosyal simülasyonu Everbloom'un tatlı, tuhaf dünyasına adımını at. İlginç kasaba halkıyla büyüyü ve lezzeti yeniden buluşturmak için içini ısıtacak bir maceraya ister tek başına ister 4 taneye kadar oyuncuyla ortaklaşa atıl.
Büyük hayaller kur, bir yuva kur. Çiftliğini ne istiyorsan ona dönüştür. Kendi yuvanı sıfırdan tasarla, üret ve özelleştir. İster binalar inşa ediyor ister bahçelerini düzenliyor istersen de huzurlu köşeler tasarlıyor ol; bunları yaparken yuvan, senin tarzını ve yaratıcılığını yansıtacak. Everbloom'da hayal gücünü kullanmak tatlı ve tuhaf sonuçlar doğurabilir. Bazen biberlerini daha acı hâle getirmek için onları ateşe vermen gerekir.
Her yolun yeni bir keşfe çıktığı, el emeğiyle hazırlanmış, samimi bir açık dünyayı keşfet. Hareketli bir kasabadan yemyeşil ormanlara, gizli korulardan derin ve gizemli mağaralara kadar uzanan çeşitliliğe sahip bu dünyada her bölgenin sırlarını ve hikâyesini ortaya çıkar.
Everbloom dünyasında lezzetli yiyecekler zamanla tarihe karıştı. Kasabanın yeni sakini olarak dünyaya lezzeti geri getirmek için kayıp yadigârların izini sürüp onları tekrar keşfetmelisin. Everbloom dünyasına can veren rengârenk karakterlerle yakın ilişkiler kur. Dostluklar kurarak, komşularına yardım ederek ve kasaba halkını buluşmalara davet ederek senin katılımınla büyüyüp serpilen bir topluluğun ayrılmaz bir parçası ol.