Everdream Valley
Koniec szkoły - czas na wakacje! Spędzasz je u dziadków w Everdream Valley, na ich wyjątkowej farmie. Dzika przyroda, przygody i codziennie szczypta magii. Cofnij się w czasie do beztroskiego dzieciństwa, gdy praca, obowiązki czy relacje społeczne nie były na liście Twoich priorytetów.
Przy Twoim boku zawsze czuwa pies. Wybierz spośród 13 ras i wytrenuj swojego pupila, aby pomagał Ci w wypasie, pilnowaniu zwierząt, szukaniu skarbów i innych zajęciach. Chcesz kota? Nie ma sprawy! Przekonaj go do siebie i może w zamian zrobi coś dla Ciebie. W sumie to zależy tylko od niego.
Nocą magia doliny nawiedza Twoje sny, w których wcielasz się w rozmaite zwierzęta, biorąc udział w różnych minigrach na farmie. Każda oferuje specjalne nagrody lub ma wpływ na życie na Twojej farmie następnego dnia.