Every Day We Fight
We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
We plan for the full version of Every Day We Fight to have additional content influenced by community feedback during the Early Access period. The game will include additional enemy types, additional equipment, more opportunities for exploration, a larger city map, the full narrative experience, and additional dynamic systems to further differentiate each run.