Everything is Crab - Supporter Pack
Show your support for the Everything is Crab developers by becoming the Ghost Crab!
Do you love Everything is Crab? Do you want to show your love through the medium of payment? If you answered yes to both questions, then the Everything is Crab - Supporter Pack is designed for you!
Yes, this Supporter Pack is for players who want to chip in a little extra to support the development team. Your generosity will help us work on MORE CRAB in the form of future updates, and in return unlock a new look for Darwin.
From the entire team: thank you so much for your support. And remember, Everything is (Ghost) Crab!