Everything is Crab - Supporter Pack
Hayalet Yengeç olarak Everything is Crab geliştiricilerine desteğinizi gösterin!
Everything is Crab'i seviyor musunuz? Sevginizi maddi olarak göstermek mi istiyorsunuz? İki soruya da "evet" cevabını verdiyseniz doğru yerdesiniz, Everything is Crab - Supporter Pack sizin için tasarlandı!
Evet. Bu Supporter Pack, geliştiricileri biraz daha desteklemek isteyen oyuncular için. Bonkörlüğünüz sayesinde Darwin için yeni bir görünüm kazanırken gelecek güncellemelerde DAHA ÇOK YENGEÇ eklememize yardımcı olabilirsiniz.