Everything is going to be OK
"Everything is going to be OK" has appeared in a number of festivals, and publications... such as Indiegames.com, PC Gamer (Otwiera się w nowej zakładce), Wired (Otwiera się w nowej zakładce), Mashable (Otwiera się w nowej zakładce)... and winning IndieCade's Interaction Award, and AMAZE's Digital Moments. It was an IGF finalist for the Nuovo Award (Otwiera się w nowej zakładce). It is also in the permanent collection of the Museum of Modern Art (Otwiera się w nowej zakładce), and was exhibited in Never Alone: Video Games and Other Interactive Design (Otwiera się w nowej zakładce) at the MoMA.