Everything
Everything to epicka, uhonorowana nagrodami gra symulująca rzeczywistość, w której możesz stać się wszystkim, co widzisz: zwierzętami, planetami, galaktykami i jeszcze dalszymi partiami kosmosu. Podróżuj między różnymi poziomami bytu i odkrywaj rozległy wszechświat wzajemnie powiązanych rzeczy, który nie narzuca celów, nie wyznacza zadań i nie ocenia. Everything to proceduralna, bazująca na zachowaniu sztucznej inteligencji symulacja natury widzianej z perspektywy wszystkiego we wszechświecie.
Znajdująca się w grze inspirująca narracja filozofa Alana Wattsa oraz bogata ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Bena Lukasa Boysena pozwolą Ci zobaczyć życie w innym świetle.