Everything
Everything; hayvanlardan gezegenlere, galaksilerden çok daha fazlasına kadar gözünüzün gördüğü her şeye dönüşebileceğiniz destansı, ödüllü bir gerçeklik simülasyonu oyunudur. Dış ve iç uzay arasında yolculuk edin ve zorunlu hedefler, puanlar ya da tamamlamanız gereken görevler olmaksızın bu geniş, her şeyin birbiriyle bağlantılı olduğu evreni keşfe çıkın. Everything, tabiatın sistemlerinin Evrendeki her şeyin bakış açısından görülebildiği yöntemsel, yapay zeka odaklı bir simülasyondur.
Alan Watts'ın ilham verici sakinliğiyle anlatılan ve besteci Ben Lukas Boysen'dan zengin müzikler içeren Everything, hayata karşı olan bakış açınızı değiştirecek.