Evoland 2
Evoland 2 is a unique RPG, with its graphic style and gameplay changing as you progress through a deep storyline based on time travel.
From 2D RPG, through 3D vs fight to a shooter, a trading card game and more you’ll get your fill of jumping from a game genre to another, never bored.
“Evoland 2: A slight case of spacetime continuum disorder” is not only one game but many, backboned with a story that will make you travel through time, discovering different art styles and video gaming technology.
Released first on PC with 500.000 copies shipped, we’re proud to share with you this experience carefully adapted for mobile devices.