Excavator Simulator - REMAKE
Gerçekçi fizik motoru, detaylı ekskavatör kontrolleri ve sahici görev yapısıyla Excavator Simulator Remake, sizi doğrudan iş sahasının merkezine taşıyor. Geliştirilmiş grafikler, optimize edilmiş kamera geçişleri ve zenginleştirilmiş sahne tasarımıyla hem teknik hem eğlenceli bir simülasyon deneyimi sunuyor.