Eximius Exclusive Callsign Pack-Signs of Destiny
Eximius: Seize the Frontline attempts to implement some interesting ideas and design concepts. However, an array of technical problems and lack of polish hold back what could have been a great title. Perhaps with some more development time, Eximius can eventually fulfill its huge potential.