Exit: Left or Right
You've entered liminal space. It's a strange, empty world outside of our reality. Sometimes, some people end up here, and you are one of them. Now, you need to find a way out. There will always be two different paths in front of you, left or right. One of the paths will lead you to the exit, and the other will lead you to death. You have to scrutinize your surroundings to choose the right path.
Exit Left or Right is a short walking simulator inspired by liminal spaces. There is no fast-paced action or pathos story in this game. All you need is just to choose the right way to go. You need to scrutinize your surroundings, because you can always notice something strange in front of the wrong door...