Exo One
Tuhaf bir sinyal... Bir uzaylı aracı... Uzay ve zaman düzleminde gezegenler arası, yer çekimini aşan bir yolculuk.
Jüpiter kazasının yıl dönümünde uzaydan bir sinyal bir uzaylı aracının inşa şemasını gönderir. İnsanlık da bunu inşa eder ve Exo One olarak adlandırır.
Yukarı yönlü termal hava akımlarından kaynayan bulut formasyonlarına yolculuk et, tepelerden in ve dağ zirvelerinden kendini bırak, her seferinde ufuktaki parıldayan mavi çizgiye doğru sürüklen. Atmosferik, detaylı görseller başka dünyaya ait ses efektleri ve hipnotik elektro gitar oyun müzikleri ile bir araya geliyor.
İnsanlığın güneş sistemi dışındaki ilk yolculuğunda aracın pilotu ol ve uzay ve zamana yayılan gezegenler arası bir yolculuğa çık.