Exographer
Exographer bilimden ilham alan bir maceradır. Yabancı bir gezegende kaşif olun ve soyu tükenmiş bir uygarlığın sırlarını keşfedin. Yolculuğunuzdaki tehlikelerden kaçınmak için yeni güçler kazanın ve gizli parçacıkları ortaya çıkarmak için kameranızı kullanın.
Exographer, bilim kurgu yazarı ve fizikçi Raphaël Granier De Cassagnac tarafından hayal edilmiş, SciFunGames stüdyosu tarafından geliştirilmiştir. Oyundaki bulmaca çözme, temel parçacıkların keşfine dayanmaktadır.
Exographer dünyası, hiç bitmeyen bir hayretle pixel sanat estetiğiyle oluşturulmuştur. Yan Van Der Cruissen (Stray) tarafından bestelenen soundtrack'in tadını çıkarın.