Exotic Cars VI
Gra próbuje uchwycić prawdziwe życie – gdy marka wprowadza nowy produkt, jest to odzwierciedlane w grze. Pozwala to graczom łatwo i organicznie zanurzyć się w wirtualnym świecie. Gracze mogą jeść, pić, prowadzić samochód dowolnej marki, kupować ubrania itp.