Exotic Cars VI
Oyun, gerçek hayatı yansıtmaya çalışır, bir marka yeni bir ürün çıkardığında bu, oyuna da yansır. Böylelikle oyuncu, dünya ile arasında organik ve kolay bir şekilde bağ kurar. Oyuncunun yeme, içme, herhangi bir marka araba sürme, kıyafet satın alma vb. seçenekleri olur.