Clair Obscur: Expedition 33
Led medlemmerne af Expedition 33 ud på deres forsøg på at tilintetgøre The Paintress, så hun aldrig kan male døden igen. Udforsk en verden fyldt med vidundere inspireret af belle époque-Frankrig i dette turbaserede RPG med realtidssystemer.
En gang om året vågner The Paintress og maler på sin monolit. Maler sit forbandede tal. Og alle, der er ældre end den alder, bliver til røg og falmer væk. År efter år bliver tallet lavere, og flere og flere af os går til gunde. I morgen vil hun vågne og male "33". Og i morgen drager vi ud på vores sidste mission: Vi må tilintetgøre The Paintress, så hun aldrig kan male døden igen.
Gustave, Maelle og de andre medlemmer af ekspeditionen har kun et år tilbage at leve i, da de drager ud på en desperat rejse for at bryde The Paintress' dødscyklus. Følg de tidligere ekspeditioners spor, så du kan finde ud af, hvordan de endte. Lær medlemmerne af Expedition 33 at kende, mens de samarbejder om at overkomme umulige odds.
Udforsk et fortryllet rige fyldt med surrealistiske modstandere. Rejs gennem smukke landskaber fra Visages-øerne til den glemte slagmark, og opdag hemmeligheder og skjulte missioner på vejen. Find allierede i legendernes væsner, og rekruttér særlige følgesvende, så du kan få adgang til nye rejsemetoder og opdage hemmelige områder på verdenskortet.
Oplev Sandfall Interactives debutspil, der er fuldt realiseret i Unreal Engine 5 med blændende grafik og et hjerteskærende soundtrack.