Clair Obscur: Expedition 33 – Deluxe Edition
Clair Obscur: Expedition 33 er et banebrydende turbaseret RPG med unikke realtidssystemer, der gør kampene mere medrivende og vanedannende end nogensinde før. Udforsk en fantasy-verden, der er inspireret af belle époque-Frankrig, hvor du kæmper mod altødelæggende fjender.