Expeditions: A MudRunner Game - Ford Dual Pack
Som den mest kraftfulde F-150 Raptor nogensinde er Ford F-150 Raptor R bygget til at modstå barske ørkenforhold uden at svede hårdt. Takket være dens exceptionelle off-road-holdbarhed og præcise manøvredygtighed er denne lastbil skabt til at udforske ukendt terræn og komme tilbage uskadt.
Hvis du foretrækker udholdenhed, er Ford F-450 Super Duty din favorit til langdistance-ekspeditioner i fjerntliggende områder. Med knusende vejgreb, massiv brændstofkapacitet og en motor, der nægter at give op, vil den slæbe dig gennem helvede og tilbage - uanset hvor dybt ind i vildmarken du vover dig.