Expeditions: A MudRunner Game - Ford Dual Pack
En güçlü F-150 Raptor olan Ford F-150 Raptor R, zorlu çöl koşullarına zorlanmadan dayanacak şekilde üretilmiştir. Olağanüstü arazi dayanıklılığı ve hassas manevra kabiliyeti sayesinde, bu kamyonet keşfedilmemiş bölgeleri keşfetmek ve zarar görmeden geri dönmek için tasarlanmıştır.
Dayanıklılığı tercih ediyorsan Ford F-450 Super Duty, uzak bölgelerdeki uzun mesafeli keşifler için ideal seçimdir. Ezici çekiş gücü, muazzam yakıt kapasitesi ve asla pes etmeyen motoruyla, ne kadar derinlere girersen gir seni geri getirecek.