Expeditions: A MudRunner Game - Season 3: Icy Shores
Videnskaben er under konstant forandring, og forskerne har igen brug for din hjælp. Besøg Karpaterbjergenes afsidesliggende dale for at hjælpe forskere med at gøre nye opdagelser. Kæmp dig gennem tykt mudder og tøsne, gå forsigtigt langs isglatte flodbredder, og begiv dig ned i trange transsylvanske huler – i fremskridtets navn.