Expeditions: A MudRunner Game - Season 3: Icy Shores
Science never stands still, and researchers need your help once again. Venture further into the remote valleys of the Carpathian Mountains to assist scientists in making new discoveries. Push through thick mud and melting snow, tread carefully along icy riverbanks, and descend into tight Transylvanian caves, in the name of progress.